Головна  →  Актуально  →  Публічні закупівлі  →  Обгрунтування  →  Обгрунтування ДЖКІ  →  Послуги у сфері інформаційних технологій

Послуги у сфері інформаційних технологій, комп’ютерної техніки

(управління електронним документообігом), згідно коду ЄЗС ДК 021:2015 – 72510000-3 Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 
його очікуваної вартості, конкурентної процедури закупівель або повідомлення
про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної
процедури закупівель

(відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710

«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) 

22.12.2022

 

1. ID номер: UA-2022-12-21-015883-a

 

2. Найменування предмету закупівлі із зазначенням коду ЄЗС:

Послуги у сфері інформаційних технологій, комп’ютерної техніки (управління електронним документообігом), згідно коду ЄЗС ДК 021:2015 – 72510000-3 Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями

 

3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Загальні вимоги до послуг:

- забезпечення роботи комп'ютерної техніки, комп'ютерної мережі і програмного забезпечення;

- контроль безпеки мережі, здійснення попереджувальних заходів проти зламу системи захисту і вторгнення в комп'ютерну систему;

- підготовка й збереження резервних копій даних (щоденно, щотижня, помісячно), їх періодична перевірка й знищення;

- обслуговування 4-х серверів; 

- забезпечення комунікації між двома географічно віддаленими адресами Замовника:

Адреса 1 – 01001, м. Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А;

Адреса 2 – 01001, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3;

- забезпечення електронного документообігу;

- перебування системного адміністратора у робочі дні Замовника не менше 6-ти годин на день (30 годин на тиждень);

- запис нових версій (оновлення компонентів) програмного забезпечення, пов’язаних із зміною законодавства або зміною функціональних можливостей програмного забезпечення здійснюється з 17.00 до 20.00 для недопущення зупинки роботи працівників;

- документування своєї роботи.

Обсяг та перелік послуг було визначено виходячи з потреб працівників, а також наявного комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення у Департаменті, які потребуються постійного обслуговування та оновлення 

 

4. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Очікувана вартість Закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства економіки України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

У зв’язку з неможливістю отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін розрахунок очікуваної вартості послуг здійснено на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» за посиланням (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-21-010137-b ) та укладеного договору № 2 від 05.01.2022 з ФОП Шевчуком Дмитром Олександровичем на аналогічні послуги у 2022 році з урахуванням індексу інфляції.

Для визначення індексу інфляції, як джерела використовується офіційний вебсайт Державної служби статистики України.

Версiя для друку